کد خبر: ۷۸۲۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷
تعداد بازدید: ۲۲۸
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: ارجاع سؤال از رئیس‌جمهور به قوه قضائیه فعلا منتفی شد.
اسدالله عباسی: ارجاع سؤال از روحانی به قوه قضائیه منتفی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: اسدالله عباسی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارجاع سؤال از رئیس‌جمهور به قوه قضائیه گفت: در جلسه‌ای که در هیئت رئیسه در این باره داشتیم به این جمع‌بندی رسیدیم که رئیس‌جمهور استنکاف از قانون نداشته و فعلا نباید به قوه قضائیه ارجاع شود.

وی ادامه داد: ارجاع سؤال از رئیس‌جمهور به قوه قضائیه فعلا منتفی شده است مگر اینکه سوال‌کنندگان مدارکی را ارائه کنند که بتوان استنکاف از قانون را اثبات کرد و این موضوع را به قوه قضائیه ارجاع داد.


نماینده مردم املش و رودسر در مجلس اضافه کرد: علی لاریجانی رئیس مجلس نیز در جلسه هیئت رئیسه نظرش این بود که درباره سوالاتی که نمایندگان داشتند و از آنها قانع نشدند، موضوعات در حدی نبوده که جرم شناخته شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس افزود: به این جمع‌بندی رسیدیم که تعمدی نبوده که اقتصاد کشور به این وضعیت دچار شده است.

عباسی با بیان اینکه در هر صورت آخرین نظر را هیئت رئیسه مجلس درباره ارجاع سؤال از رئیس‌جمهور به قوه قضائیه را می‌دهد،گفت: در آخرین جلسه هیئت رئیسه نظر بر این بود که نباید این سؤالات به قوه قضائیه ارجاع شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
0
0
گمرک ایران، دولت، دولتمردان، مسئولان ونمایندگان مجلس، قوه قضائیه وسازمان بازرسی کل کشورباید پاسخ بدهند چگونه
محموله 15 تنی برنج خارجی قاچاق وارد کشور و مراغه شده است.

محموله 15 تنی برنج خارجی قاچاق در مراغه کشف شد
فرمانده انتظامی مراغه از کشف محموله 15 تنی برنج خارجی قاچاق در این شهرستان خبرداد گفت: ارزش محموله کشف شده یک میلیارد و 200 میلیون ریال است.
تاریخ خبر: 11/06/1397 - 13:54
ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان موفق به کشف این محموله از یک دستگاه کامیون شدند.
وی اضافه کرد: یک نفر در این ارتباط دستگیر و به همراه محموله و خودروی توقیفی تحویل دستگاه قضائی شد.
وی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در زمینه قاچاق کالا و احتکار کالا مراتب را به سامانه 110 پلیس اطلاع دهند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار داشته و به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی جنوب این استان، قاچاقچیان اغلب محورهای این شهرستان را برای انتقال کالای قاچاق و مواد مخدر انتخاب می کنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
0
0
چه کسانی درکشور بیش از 48 هزار لیتر سوخت دراختیارقاچاقچیان سوخت داده است؟ بخش خصوصی و پیمانکاربا هماهنگی، همدستی وهمکاری مدیران ومسئولان وزارت نفت!
وزیرنفت و مسئولان وزارت نفت عامل سوخت قاچاق درکشورهستند.


استان بوشهر؛
کشف بیش از 48 هزار لیتر سوخت قاچاق
48 هزار و 400 لیتر سوخت قاچاق در آب های ساحلی گناوه، کنگان و بوشهر کشف و ضبط شد.

تاریخ: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸

فرمانده دریابانی استان گفت: پایگاههای دریابانی گناوه، کنگان و بوشهر با اشراف اطلاعاتی و کنترل ورود و خروج شناورها توانستند این کالاهای قاچاق را کشف کنند.
سرهنگ ولی الله رضایی نژاد افزود: ماموران با توقیف 4 فروند شناور حامل گازوئیل توانستند این محموله ها را کشف و ضبط کنند.
وی گفت: ارزش این محموله ها یک میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد شده است.
رضایی نژاد افزود: در این عملیات ها 7 قاچاقچی دستگیر شدند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
0
0
روحانی وظریف باید نگاه کنند و شرم کنند.
برنده جایزه نوبل صلح؛
توکل کرمان: جنایات جنگی در یمن هولناک و بی سابقه است
برنده جایزه نوبل صلح، تاکید کرد گزارش سازمان ملل درباره جنایت های جنگی در یمن، وقوع جرائم هولناک و بی سابقه ای را برملا کرد.

تاریخ: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳

برنده جایزه نوبل صلح، تاکید کرد گزارش سازمان ملل درباره جنایت های جنگی در یمن، وقوع جرائم هولناک و بی سابقه ای را برملا کرد.
توکل کرمان در مصاحبه با این شبکه، تاکید کرد هدف ائتلاف اماراتی- سعودی از حمله به یمن، کمک به مردم این کشور نیست و گزارش سازمان ملل درباره جنایت های جنگی در یمن، جرائم هولناک و بی سابقه ای را فاش کرد.
کرمان افزود: هدف این ائتلاف آزاد کردن یمن نیست، بلکه آنها نمی خواهند اصلا یمن وجود داشته باشد. گزارش سازمان ملل، جنایت هایی را فاش کرد که ارتکاب آن در جوامع اسلامی و عربی بسیار عجیب است. یمن جنگ های متعددی را پشت سر گذاشته که هیچ گاه شاهد وقوع جنایت هایی در این حد مانند تجاوزهای جنسی نبوده است. سربازان اماراتی که ابتدا به سرزمین یمن تجاوز کردند، اکنون به مردم یمن هم تجاوز می کنند.
وی خاطر نشان کرد: گزارش سازمان ملل مستند حقوقی برای پیگرد مسئولان ارتکاب جنایت های جنگی در یمن و در راس آنها محمد بن سلمان ولیعهد سعودی و محمد بن زاید آل نهیان ولیعهد ابوظبی از طریق دادگاه بین المللی کیفری است. گزارش سازمان ملل فقط بیانگر قطره ای از دریای جنایت های آنها در یمن است. همه آنها بازخواست خواهند شد. محمد بن سلمان و محمد بن زاید ائتلاف خیانت و فریب را علیه مردم یمن هدایت می کنند.
{$sepehr_media_2568527_340_240}
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: