کد خبر: ۷۸۲۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷
تعداد بازدید: ۲۷۲
سرمربی الاهلی قطر پس از شکست سنگین مقابل الغرافه از عملکرد مدافع ایرانی خود انتقاد کرد.
انتقاد شدید ماچالا از مدافع محبوب کی روشبه گزارش خبرداغ ، شب گذشته (جمعه) از هفته چهارم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر، الاهلی با امید ابراهیمی و محمدرضا خانزاده دو بازیکن ایرانی خود، میزبان الغرافه‌ای بود که مهدی طارمی را در پیشانی خط حمله اش می‌دید. این دیدار در نهایت با شکست ۴ گله الاهلی همراه بود و البته طارمی هم توانست گل دوم تیمش را به ثمر رساند. در سوی دیگرابراهیمی ۸۳ دقیقه و خانزاده یک نیمه در ترکیب الاهلی در میدان حضور داشتند.


اما در پایان این دیدار میلان ماچالا سرمربی الاهلی قطر در کنفرانس خبری از عملکرد خانزاده، به شدت انتقاد کرد و در بخشی از صحبت هایش گفت: «محمدرضا در این بازی خوب نبود. او در این بازی از لحاظ بدنی و فنی تمزکز نداشت و به خاطر اینکه مدتی از میادین دور بوده هنوز به آمادگی کامل نرسیده است.»


این در حالی است که خانزاده طی سال‌های اخیر به محبوب‌ترین بازیکن کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران بدل شده و طی دو دوره اخیر جام جهانی در برزیل و روسیه، از روی سکوها، تیم ملی را همراهی کرده است.

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: