کد خبر: ۷۸۲۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۲۹۵
پزشک تیم فوتبال تراکتورسازی درباره آسیب دیدگی دروازه بان این تیم در سانحه رانندگی توضیحاتی ارائه کرد.
آخرین وضعیت آسیب دیدگی دروازه بان تراکتورسازی در سانحه رانندگیبه گزارش خبرداغ ، مهدی محمدیان دروازه بان تیم فوتبال تراکتورسازی روز گذشته در سانحه رانندگی با مصدومیت مواجه شد و به بیمارستان انتقال یافت.

 

صادقی پزشک تیم فوتبال تراکتورسازی درباره آخرین وضعیت مصدومیت دروازه بان این تیم اظهار کرد: محمدیان روز گذشته در حین رانندگی دچار سانحه شده بود و خیلی سریع به اورژانس منتقل شد تا کار‌های درمانی بر روی این بازیکن صورت بگیرد. خدا را شکر ضربه‌ای به سر او نخورد و مشکلی برای ستون فقراتش ایجاد نشد و فقط بعد از بررسی رادیوگرافی مشخص شد که دستش آسیب دیده، اما در مجموع حال عمومی اش خوب است.

 

او تصریح کرد: دست محمدیان آسیب چندانی ندیده است، اما با توجه به اینکه او یک دروازه بان است تصمیم گرفتیم بعد از مشورت با متخصصان درباره درمان دستش اقدامات لازم را انجام بدهیم. این دروازه بان یکی، ۲ روز در بیمارستان می‌ماند تا به جمع بندی نهایی درباره دست آسیب دیده اش برسیم.

 

پزشک تیم فوتبال تراکتورسازی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم محمدیان هر چه سریعتر مداوا شود و در تمرینات تیم حضور یابد.

 

باشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: