کد خبر: ۷۸۲۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶
تعداد بازدید: ۲۳۴
گلمرادی در تذکر شفاهی:
نماینده مردم بندر ماهشهر و هندیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه دولت سیاست های اشتغال زدا را پیش گرفته و اقدامات غلط و نابخردانه ای در حوزه خصوصی سازی در پیش گرفته است.
اصلی‌ترین مشکل کشور اشتغال است

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علی گلمرادی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۷ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با بیان اینکه اصلی ترین مشکل کشور اشتغال است، گفت: متاسفانه دولت سیاست های اشتغال زدا را پیش گرفته و اقدامات غلط و نابخردانه ای در حوزه خصوصی سازی در پیش گرفته است.

نماینده مردم بندر ماهشهر و هندیجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه دولت به جای واگذاری جایگاه سوخت برای ایجاد اشتغال نان کسانی را قطع می کند که سابقه ۱۵ ساله دارند، اظهار داشت: دولت باید کارگروهی به منطقه ما بفرستد تا به حوزه اشتغال رسیدگی شود چرا که کار و بار ته لنجی تعطیل شده، منابع آبی با سوءمدیریت مواجه است و کشاورزی را تعطیل کرده و همچنین صیادی نیز با مشکلاتی مواجه شده که باعث بیکاری زیاد در منطقه شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: