کد خبر: ۷۸۲۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
تعداد بازدید: ۲۱۲
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اختلاف پرسپولیس و الدحیل خیلی زیاد نیست و با تدبیر می‌شود این تیم را شکست داد.
الدحیل آن چیزی که فکر می‌کردیم نبود/ پرسپولیس با برنامه‌ریزی و حضور هواداران می‌تواند صعود کندبه گزارش خبرداغ، حمید درخشان، در خصوص بازی تیم های فوتبال الدحیل قطر و پرسپولیس ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهارداشت: به نظرم بازی نسبتا خوبی از سوی هر 2 تیم شاهد بودیم و الدحیل آن چیزی که فکرش را می‌کردیم نبود.

 

وی افزود: به نظرم شکست یک بر صفر مقابل چنین تیم قدرتمندی در قطر خیلی هم بد نیست. درست است که پرسپولیس شکست خورده ولی فرصت جبران دارد. با حضور تماشاگران و با تدبیر کادرفنی می‌شود این تیم را در آزادی شکست داد.

 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه نقطه ضعف پرسپولیس در بازی شب گذشته در چه پستی بود، تصریح کرد: فکر می‌کنم پرسپولیس باید یک هافبک بازیساز بهتر در وسط زمین داشته باشد. تیم برانکو کاملا به بازیکنی که بتواند خط هافبک را نظم دهد و موقعیت گل ایجاد کند نیاز دارد.

 

درخشان در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس شانس صعود از این مرحله را دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: پرسپولیس باید با برنامه‌ریزی بازی برگشت را بازی کند و باید هواداران هم ورزشگاه را پُر کنند. اختلاف پرسپولیس و الدحیل خیلی زیاد نیست و با تدبیر می‌شود این تیم را شکست داد.

 

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: