کد خبر: ۷۸۲۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
تعداد بازدید: ۲۰۶
نماینده مردم شاهین شهر، میمه، برخوار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بنابراین تهدید کاهش کشت گندم در سال آینده وجود دارد.
تهدید کاهش کشت گندم در سال آینده وجود دارد

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۷ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با اشاره به اینکه روز گذشته جلسه سوال از رئیس جمهور برگزار شد و ۴ مورد از پاسخ‌های رئیس جمهور برای نمایندگان قانع کننده نبود، گفت: بر این اساس هم اکنون مردم انتظار دارند رئیس جمهور برنامه‌ریزی برای برون رفت از وضعیت گرانی و همچنین کاهش قدرت خرید مردم در نیازهای روزانه و ثبات در قیمت‌ها ارائه کنند.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه، برخوار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هم اکنون مولفه‌های مربوط به ساختمان‌سازی مانند کاشی، سرامیک و ... گران شده لذا شاهد رکود ساختمان‌سازی هستیم و این رقم بیکاری را رقم می زند.

وی همچنین با اشاره به اینکه محصولات و مواد اولیه تولید محصولات کشاورزی نیز با افزایش قیمت مواجه بوده است، افزود: بنابراین تهدید کاهش کشت گندم در سال آینده وجود دارد.

علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده میمه و برخوار در مجلس گفت: روز گذشته قرار نبود رئیس جمهور برنامه ارائه دهد و باید به سوالات پاسخ می‌دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: