کد خبر: ۷۸۲۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸
تعداد بازدید: ۴۱۱
سجاد افشاریان گفت:دغدغه اصلی من تئاتر است و در هر کجا که احساس کنم، حضورم مثبت است برای یاری می‌ایستم.
سجاد افشاریان: دغدغه اصلی‌ام تئاتر است
به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: سجاد افشاریان گفت:دغدغه اصلی من تئاتر است و در هر کجا که احساس کنم، حضورم مثبت است برای یاری می‌ایستم.این نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر درباره آخرین وضعیت نمایش «روزهای بی‌باران» گفت: نمایش «روزهای بی‌باران» به کارگردانی امین بهروزی است که من به‌عنوان بازیگر و تهیه‌کننده در کنار پروژه هستم،


این نمایش نزدیک به دو سال پیش در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفت و با توجه به محتوا، مضمون و شیوه اجرایی نمایش، فکر کردیم که اجرا می‌تواند برای مخاطب امروز جذاب باشد و این نمایش از 14 مرداد باردیگر در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفت و تا کنون با استقبال ویژه مخاطبان مواجه شده است.

وی در خصوص ترکیب بازیگران این نمایش نسبت به دور قبل اجراها عنوان کرد:تغییری در ترکیب بازیگران نداشتیم و همان بازیگران این بار هم در این نمایش روی صحنه رفتند، وحید آقاپور، سوگل خلیق و نازنین احمدی بازیگران نمایش «روزهای بی‌باران» هستند که در دور قبل هم حضور داشتند.

افشاریان درباره تجربه همکاری مجدد با پردیس تئاتر شهرزاد گفت: در دی ماه سال گذشته، نمایش «شرقی غمگین» را به‌همراه سعید زارعی در این مجموعه روی صحنه بردیم و تجربه بسیار جذابی بود و تیم مدیریتی و اجرایی پردیس تئاتر شهرزاد در این روزها نهایت تعامل و همکاری را با ما دارد.

این بازیگر سینما و تئاتر در خصوص فعالیت‌های دیگرش در حوزه‌های مختلف، یادآور شد: به تازگی بازی‌ام در سریال «نجوا» به نویسندگی سعید شاهسواری و کارگردانی ابراهیم شیبانی به پایان رسیده است و این روزها مشغول تمرین‌های نمایش « می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد» به کارگردانی همایون غنی‌زاده هستم.

افشاریان در خصوص بحث تهیه‌کنندگی در تئاتر گفت: دغدغه اصلی من تئاتر است و در هر کجا که احساس کنم حضورم مثبت است برای یاری می‌ایستم بدون هیچ چشمداشتی و در تمامی این تئاترهایی که در مقام تهیه‌کننده ظاهر شدم، هیچ سود و منفعت مالی نداشته‌ام، چرا که از اجراهایی حمایت می‌کنم که صاحب اندیشه و خلاقیت‌های ویژه هستند و تمام تلاش‌ام را می‌کنم که این جنس تئاترها در انتخاب مخاطبان تئاتر قرار بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: