کد خبر: ۷۸۲۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱
تعداد بازدید: ۲۳۷
برانکو ایوانکوویچ بعد از شکست یک بر صفر مقابل الدحیل در نشست خبری گفت: به بازیکنانم افتخار می‌کنم آنها صدرصد تلاش و سعی خود را انجام دادند. امروز نهایت تلاش خودشان را کردند. برانکو افزود: امروز مقابل الدحیل بازی کردیم که یکی از بهترین تیم‌های آسیا است و امیدوارم بتوانیم در تهران کاری انجام دهیم.
برانکو: به بازیکنانم افتخار می‌کنم /از هوادارانمان در بازی برگشت انتظار کمک داریمبه گزارش خبرداغ ، برانکو ایوانکوویچ بعد از شکست یک بر صفر مقابل الدحیل در نشست خبری گفت: به بازیکنانم افتخار می‌کنم آنها صدرصد تلاش و سعی خود را انجام دادند. امروز نهایت تلاش خودشان را کردند.

برانکو افزود: امروز مقابل الدحیل بازی کردیم که یکی از بهترین تیم‌های آسیا است و امیدوارم بتوانیم در تهران کاری انجام دهیم. 

* از هوادارانمان در بازی برگشت انتظار کمک داریم

وی در مورد اینکه با توجه به باخت یک بر صفر پرسپولیس چقدر شانس صعود دارید، گفت: همانطور که گفتم الدحیل از قوی‌ترین تیم‌های آسیا است اما ان‌شاءالله در تهران نتیجه بهتری می‌گیریم زیرا از یار دیگرمان که هواداران‌مان هستند انتظار داریم تا با تماشاگرانی که بیش از ۸۰ هزار نفر هستند بتوانیم نتیجه مطلوب‌تری بگیریم.


انتخاب

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: