کد خبر: ۷۸۲۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
تعداد بازدید: ۱۹۰
13 شهریور ماه پنجره تابستانی در فوتبال ایران بسته می شود و بعد از این تایم جابجایی بازیکن امکان پذیر نخواهد بود مگر اینکه تیم جای خالی داشته باشد و بازیکن مد نظر آزاد باشد تا سهمیه فیفا در مورد او اعمال گردد.
نقل و انتقالات تمدید نمی‌شودبه گزارش خبرداغ ، فریبزر محمود زاده، مسئول نقل و انتقالات در پاسخ به این سوال که آیا زمان نقل و انتقالات قابل تمدید است؟ گفت: اصلا. به این دلیل که ما طبق قوانین فیفا می توانیم 84 روز را برای جابجایی ها در نظر بگیریم. نقل و انتقالات 23 خرداد آغاز شده و حتما باید در تاریخ 13 شهریور پرونده ها بسته شود.


گفتنی است پیش از این زمان نقل و انتقالات در فوتبال ایران چند روز پیش از شروع فصل به پایان می رسید و اصلا بعد از شروع بازی ها تیم ها امکان جابجایی بازیکن را نداشتند اما اکنون همانند اروپا تیم های ایرانی می توانند بعد از شروع لیگ هم بازیکن جدید بخدمت بگیرند و این فرصت برای بازیکن مهیاست اگر در انتخاب تیم مرتکب اشتباه شده قرارداد خود را فسخ و تیم جدیدی برای برای بازی انتخاب کند.


این قانون برای تیم ها هم حسن است. به این خاطر که ممکن است تیم هم در جذب بازیکن مرتکب اشتباه شده باشد که با این قانون می تواند اشتباه خود را اصلاح کند.

ورزش 3

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: