کد خبر: ۷۸۲۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
تعداد بازدید: ۲۴۶
پیام مکتوب رئیس‌جمهوری ایران به پادشاه عمان تحویل داده شد.
پیام کتبی روحانی به سلطان قابوس

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، بعد از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر درخواست تهران از مسقط برای میانجیگری، «حسن روحانی» رئیس‌جمهوری ایران پیامی کتبی به «قابوس بن‌سعید» پادشاه عمان ارسال کرده است.

خبرگزاری رسمی عمان با اشاره به نامه روحانی به پادشاه این کشور، نوشت «خالد بن‌هلال بن‌سعود البوسعیدی» وزیر دیوان سلطنتی عمان، صبح امروز- دوشنبه- در دفترش در مسقط از «محمدرضا نوری» سفیر ایران در این کشور پادشاهی استقبال کرد. طرفین در این دیدار پیام‌های دوستی رد و بدل کرده و درباره روابط دوجانبه سخن گفتند.

ماه گذشته برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که ایران از پادشاهی عمان خواستار میانجیگری برای باز کردن باب گفت‌وگوهای «غیرعلنی» با ایالات متحده جهت آرام کردن تنش میان طرفین شده است.

به نقل از اسپوتنیک، «یوسف بن‌علوی» وزیر خارجه عمان ماه گذشته یک هفته بعد از نشست با «محمد جواد ظریف» همتای ایرانی خود در مسقط، عازم واشنگتن شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: