کد خبر: ۷۸۲۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
تعداد بازدید: ۲۳۷
مدافع، هافبک و البته مربی سابق آبی پوشان اعتقاد دارد «تمرکز» مهم ترین عنصری است که بازیکنان باید در دیدار امروز به آن توجه کنند.
مشکلات استقلال را همه ما می‌شناسیم و باید به این تیم اعتماد کنیمبه گزارش خبرداغ ، ستار همدانی در خصوص بازی امروز استقلال برابر السد قطر در مرحله رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ گفت: «استقلال باید متمرکز بازی کند. اصلا نباید فضایی در اختیار حریف قرار بگیرد. آن‌ها هافبک قدرتمندی مثل ژاوی دارند که با یک پاس می‌تواند معادلات را بهم بزند.»


همدانی همچنین گفت: «شفر ثابت کرده توانایی کسب برد مقابل هر حریفی را دارد. مشکلات استقلال را همه ما می‌شناسیم و می‌دانیم باید به این تیم اعتماد کرد. استقلال اگر روز خوبش باشد، می‌تواند مقابل السد، یک پیروزی به یادماندنی را رقم بزند. امیدواریم که این طور شود. بالاخره هوادار، مهم‌ترین پتانسیل استقلال در این دیدار خواهد بود و باید از این پتانسیل به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.»

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: