کد خبر: ۷۸۲۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵
تعداد بازدید: ۲۲۰
اژه‌ای:
سخنگوی دستگاه قضا مطرح کرد: در مورد پرونده احمد عراقچی هنوز کیفرخواست صادر نشده و چنانچه به کیفرخواست برسد مثل سایرین محاکمه می‌شود.
در پرونده احمد عراقچی هنوز کیفرخواست صادر نشده است

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوالی درخصوص متخلفین ارزی و دستگیری احمد عراقچی و پرونده او و مسئولان دولتی که مانند وی تخلف کرده‌اند، گفت: دادگاه‌های مسائل عالی نوعا علنی است، با این تفاوت که قبلا اگرچه علنی بود قابل انتشار نبود ولی در حال حاضر هر دادگاهی که به تشخیص قاضی علنی باشد  رخداد ها ی آن قابل انتشار است.

وی افزود: یعنی می‌توان اسامی عکس‌ها با اذن خاصی که گرفته شده ، منتشر کرد. بنابراین درباره این پرونده‌ها به تایید قاضی اگر جلسه دادگاه علنی باشد قابل انتشار است. در مورد پرونده احمد عراقچی هنوز کیفرخواست صادر نشده و چنانچه به کیفرخواست برسد مثل سایرین محاکمه می‌شود.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: