کد خبر: ۷۸۲۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷
تعداد بازدید: ۲۴۸
سخنگوی قوه قضاییه:
اژه ای در خصوص پرونده بنیاد تعاون و نقش احمدی مقدم در آن عنوان کرد:. از احمدی مقدم تحقیق شده است. اما پرونده شاخه‌های مختلفی پیدا کرده بود در مورد برخی شاخه‌ها حکم صادر شده است و برخی خیر
در پرونده بنیاد تعاون ناجا از احمدی‌مقدم تحقیق شد/ پرونده ابعاد مختلفی پیدا کرده است

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوالی در خصوص پرونده تخلف در بنیاد تعاون ناجا و اینکه اسم احمدی‌مقدم در این موضوع مطرح شده بود و نقش او در این پرونده گفت: این پرونده شاخه‌های مختلفی دارد. برخی تبدیل به محکومیت شد در مورد برخی هنوز پرونده باز است.

وی افزود: از احمدی‌مقدم هم تحقیق شده است ولی نمی‌دانم کدام بخش از پرونده تکمیل شده است. فقط می‌دانم پرونده شاخه‌های مختلفی پیدا کرده بود در مورد برخی شاخه‌ها حکم صادر شده برخی هنوز نه. آقایی که نام بردید در این پرونده متهم بود ولی جزئیات پرونده را نمی‌دانم.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: