کد خبر: ۷۸۲۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷
تعداد بازدید: ۲۰۶
محسنی اژه‌ای:
سخنگوی قوه قضاییه گفت: من قبلا هم گفتم بخشی از گشایش‌ها نسبت به برخی بستگان نزدیک محصورین به وجود آمده بود که برای مدت‌ها پیش است این هم مربوط به برخی ملاقات‌ها و رفت و آمدهای بستگان بود و چیز جدیدی رخ نداده است و همان تصمیم شورای امنیت ملی به قوت خود باقی است.
بخشی از مطالبی که اخیرا درباره رفع حصر منتشر شده قطعا درست نیست

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای در نشست خبری خود با خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص حصر، خبرهایی که درباره تسهیلات این افراد منتشر شده است و اینکه اگر شرایط به سمت رفع حصر پیش برود آیا قوه قضائیه به بحث رسیدگی قضایی ورود می‌کند یا خیر، گفت:  بخشی از چیزهایی که اخیرا منتشر شده قطعا درست نیست. هیچ اتفاق خاصی نیفتاده و همه چیز مثل سابق است.

اژه ای افزود: من قبلا هم گفتم بخشی از گشایش‌ها نسبت به برخی بستگان نزدیک محصورین به وجود آمده بود که برای مدت‌ها پیش است این هم مربوط به برخی ملاقات‌ها و رفت و آمدهای بستگان بود و چیز جدیدی رخ نداده است و همان تصمیم شورای امنیت ملی به قوت خود باقی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: