کد خبر: ۷۸۲۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۳۵۱
تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و الدحیل قطر در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه به مصاف هم می‌روند.
چند خبر از پرسپولیس/ غیبت احتمالی کامیابی نیا برابر الدحیلبه گزارش خبرداغ ، با نظر کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس ایران، بازیکنان و مربیان سرخپوشان به همراه محمد رضا گرشاسبی، مدیرعامل پرسپولیس ایران را از ساعت ۱۲:۴۵ به مقصد شهر دوحه قطر ترک خواهند کرد و هتل تورچ را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کرده اند.

 

یکی از دلایل اصلی انتخاب هتل تورچ نزدیکی و همچنین آشنایی مسئولان باشگاه با این هتل است. بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس به دنبال آن هستند تا تمرین روز یکشنبه خود را در کمپ اسپایر که برای بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۰ آماده شده است، برگزار کنند.

 

کمال غایب احتمالی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

 

پس از اعلام ۲۰ بازیکن پرسپولیس برای رویارویی برابر تیم الدحیل قطر احتمال آن وجود دارد تا این بار کمال کامیابی نیا نتواند تیم خود را در دیدار روز سه شنبه (۶ شهریور ۱۳۹۷) در چارچوب دیدار‌های لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند. کامیابی نیا در آخرین جلسه تمرینی  پرسپولیس پیش از اعزام به قطر بدلیل سرما خوردگی و تب حاضر نشد.

 

قسط اول قرارداد بازیکنان پرسپولیس پرداخت می شود

 

طبق اعلام مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس قرار است به زودی  و پیش از بازی های لیگ قهرمانان آسیا، بازیکنان این تیم 15 درصد از مبلغ قراردادشان را دریافت کنند.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: