کد خبر: ۷۸۱۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
تعداد بازدید: ۳۱۵
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۱۷۱ نفر از ۸۱۰ مراجعه کننده به مراکز درمانی به دلیل مشکلات تنفسی ناشی از توفان و گرد و خاک سیستان از ۲۹ مرداد تا کنون در بیمارستان‌ها بستری شدند.
طوفان در سیستان ۱۷۱ نفر را در بیمارستان بستری کرد

به گزارش خبرداغ، مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۱۷۱ نفر از ۸۱۰ مراجعه کننده به مراکز درمانی به دلیل مشکلات تنفسی ناشی از توفان و گرد و خاک سیستان از ۲۹ مرداد تا کنون در بیمارستان‌ها بستری شدند.

عبدالرحمن شهنوازی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این افراد به سبب عوارض تنفسی، چشمی و قلبی ناشی از توفان به بیمارستان ها، مراکز درمانی و پایگاه‌های اورژانس مراجعه کرده بودند که ۶۳۹ نفر آنان به صورت سرپایی درمان و بقیه بستری شدند.

وی بیان کرد: همچنین در این مدت هفت هزار و ۸۵۲ بطری آب معدنی و ۹۰۶ بسته مواد غذایی توسط جمعیت هلال احمر در منطقه سیستان توزیع شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: