کد خبر: ۷۸۱۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵
تعداد بازدید: ۳۱۶
پس از گذشت 5 هفته از رقابت های لیگ برتر، پدیده مشهد با هدایت گل محمدی و کسب 12 امتیاز در صدر جدول است.
پرسپولیس، تنها قاتل تیم صدرنشین لیگ برتر فوتبالبه گزارش خبرداغ ،  هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به پایان رسید و تیم فوتبال پدیده مشهد موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد پیکان تهران بگذرد. ۲ گل سرخ های مشهدی را محمدرضا خلعتبری و امین قاسمی نژاد به ثمر رساندند و تنها گل تیم حریف را محمد قاضی زد.

 

در جدول رده بندی لیگ برتر، شاگردان گل محمدی در پدیده مشهد با ۱۲ امتیاز در صدر جدول هستند و تیم‌های سپاهان اصفهان، پرسپولیس تهران و ذوب آهن اصفهان در رده‌های بعدی جدول لیگ قرار دارند و نکته جالب در خصوص پدیده، صدرنشینی مقتدرانه این تیم در لیگ هجدهم است.

 

شاگردان گل محمدی در هفته نخست لیگ برتر با برگزاری یک مسابقه دیدنی و جذاب مقابل پرسپولیس با هدایت برانکو ایوانکوویچ یک بر صفر شکست خوردند اما در هفته های بعدی به ترتیب رو در روی استقلال خوزستان - صنعت نفت آبادان - سپیدرود رشت و پیکان تهران به برد رسیدند تا با اقتدار در رده نخست جدول قرار بگیرند.

 

در ترکیب پدیده، امین قاسمی نژاد، هافبک - مهاجم مشهدی ها با 3 گل زده برترین و یونس شاکری با 2 گل در رده دوم قرار دارد و این تیم باید در هفته ششم به مصاف ذوب آهن در اصفهان برود.

 

پرسپولیس، تنها قاتل این تیم در هفته نخست لیگ برتر بود و پدیده به جز شکست مقابل شاگردان برانکو، دیگر در هیچ مسابقه ای متحمل باخت نشده است.

 

باشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: