کد خبر: ۷۸۱۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶
تعداد بازدید: ۲۸۵
رسانه‌های قطری قبل از رویارویی السد و الدحیل با تیم‌های پرسپولیس و استقلال توصیه‌ای به دو نماینده خود داشتند.
هشدار به السد و الدحیل قبل از رویارویی با سرخابی هابه گزارش خبرداغ ، دو تیم قطری السد و الدحیل به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده‌اند. آنها در این مرحله باید به مصاف نماینده‌های فوتبال ایران بروند. السد در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال می‌رود و الدحیل هم در ورزشگاه خانگی خود از پرسپولیس پذیرایی می‌کند.

 

رسانه‌های قطری قبل از این رویارویی‌های بزرگ به دو تیم الدحیل و السد هشدار دادند. روزنامه الرای نوشت: السد و الدحیل اگر می‌خواهند  به دور بعد راه پیدا کنند در درجه نخست باید با نهایت تمرکز به میدان بروند و در درجه دوم هم مهاجمان تمام کننده  دو تیم مثل بغداد بونجاح و یوسف العربی از  فرصت‌هایی که به دست می‌آورند استفاده کنند و دروازه‌ حریف را باز کنند.

 

در ادامه گزارش الرای آمده است: هم السد و هم الدحیل کار سختی برای صعود به دور بعد دارند چرا که برابر تیم‌های قدرتمندی باید بازی کنند. السد و الدحیل در دیدار اخیر خود در لیگ ستارگان قطر به تساوی دست پیدا کردند و مهاجمان فرصت‌های زیادی را از  دست دادند اما برابر تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال باید از موقعیت‌های خود نهایت استفاده را ببرند.

 

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: