کد خبر: ۷۸۱۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶
تعداد بازدید: ۲۳۵
پیشکسوت استقلال پیروزی این تیم مقال السد را غیر ممکن نمی‌داند.
بردن السد سخت هست، اما غیرممکن نیست/ اخلاق شفر مثل رایکوف استبه گزارش خبرداغ ، سعید مراغه چیان در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره مصاف استقلال مقابل السد قطر در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: با توجه به اینکه استقلال نفرات زیادی را از دست داد، شفر درحال ساختن استقلال از ابتدا است. طبیعتا این مسئله زمان بر است و فرصت می‌خواهد که تیم کامل شود. مطمئنا استقلال بازی سختی مقابل السد دارد. من هم مثل سایر هواداران دوست دارم استقلال برنده بازی باشد. برای ما افتخار است که استقلال به مرحله بعدی برود و تیم قدرتمندی مثل السد را حذف کند.


او درباره تاثیر حضور هواداران در ورزشگاه آزادی در بازی مقابل السد گفت: حضور پرتعداد هواداران و ایجاد یک فضای جذاب در استادیوم آزادی به نفع استقلال است. این بازی نه برای استقلال بلکه برای تمام فوتبال ایران اهمیت دارد. شفر مربی بسیار خوبی است. او تیم را متحول کرده و سال گذشته هم اگر زودتر به تیم اضافه می‌شد، شاید استقلال به قهرمانی می‌رسید. اخلاق شفر مثل رایکوف است و به جوانان اهمیت می‌دهد. جوانانی که در دو سه سال بعد به اوج بلوغ تاکتیکی خود می‌رسند.


این پیشکسوت استقلال در پایان اضافه کرد: در کل امیدوارم تیم ما نمایش روان و جذابی را مقابل السد ارائه دهد. ما نباید از این تیم در تهران گل بخوریم و خوشبختانه دروازه بان خیلی خوبی هم داریم که می‌تواند به تیم از لحاظ روانی خیلی کمک کند. در نهایت باید بگویم که حذف کردن السد خیلی کار سختی است، ولی غیرممکن نیست و استقلالی‌ها این توانایی را دارند که راهی مرحله بعدی شوند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: