کد خبر: ۷۸۱۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸
تعداد بازدید: ۲۳۷
مهاجم خاطی تیم فوتبال امید ایران همراه با پرسپولیس برای بازی با الدحیل به قطر سفر نمی‌کند.
تنبیه برانکو برای بازیکن خاطی پرسپولیسبه گزارش خبرداغ ، تیم فوتبال پرسپولیس صبح فردا یکشنبه به دوحه قطر می رود تا بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را با الدحیل قطر انجام دهد.

 

کاروان سرخپوشان پایتخت با حضور ۲۰ بازیکن عازم دوحه قطر می شود. برانکو ایوانکوویچ تصمیم گرفته است بازیکنان جوان این تیم را که در بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی در تیم فوتبال امید ایران حضور داشتند  به قطر نبرد. از این رو شاهین عباسیان و محمدامین اسدی، فرصت حضور در اردوی پرسپولیس را در قطر از دست می دهند.

 

اسدی در حالی از لیست ۲۰ نفره بازیکنان پرسپولیس خط خورد که به دلیل مشکلات انضباطی از اردوی تیم فوتبال امید ایران اخراج شد تا زودتر از سایر اعضای این تیم به تهران بازگردد.

 

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۲۰ سه شنبه هفته جاری در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الدحیل قطر می رود.

 

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: