کد خبر: ۷۸۱۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
تعداد بازدید: ۲۵۴
بازیکن سابق استقلال می‌گوید که آبی‌ها توان شکست دادن السد را دارند و در صورتی که مهاجمان این تیم هوشمندانه تر بازی کنند این مهم دور از دسترس نیست.
استقلال می تواند السد را شکست دهدبه گزارش خبرداغ، هادی نراقی مهاجم پیشین استقلال با تاکید بر اینکه استقلال در بازی حساس دوشنبه شب باید با هوشمندی و خودباوری تمام قد به مصاف السد برود، گفت: استقلال در بازیهای اخیر پرتلاش نشان داد اما در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشت و باید این نقطه سریعا مرتفع شود.

 

گلزن سالهای دور استقلال اضافه کرد: بنظر می رسد استقلال در پیشانی خط آتش باید هوشیارتر عمل کند و مهاجمان زحمات دیگر نفرات را به نتیجه برسانند. به اعتقاد بنده عدم نتیجه گیری استقلال در دو بازی گذشته به شتابزدگی مهاجمان بر می گردد.

 

وی افزود: استقلال پتانسیل خوبی دارد و وینفرد شفر نیز یک معلم کاربلد است و امید است که انگیزه و خودباوری یکایک نفرات در این مدت کوتاه دو چندان شود تا آنها بتوانند در بازی پیش رو مقابل السد قطر به هدف برسند. البته السد تیمی قدرتمند است که از نفرات نام آشنا و کلیدی سود می برد ولی معتقدم استقلال می‌تواند در پرتو حمایت یکپارچه تماشاگران و اعتماد بنفس بالای بازیکنان، این حریف قطری را از میان بردارد.

 

نراقی در ادامه اضافه کرد: استقلال در بازی دوشنبه حق اشتباه ندارد و باید در خطوط سه گانه فکورانه باشد و با حساب و کتاب بازی کند. توانایی استقلال بالاست و یقین دارم اگر مهاجمان با چشمانی باز عمل کنند و عجول نباشند، برتری مقابل السد دور از دسترس نیست.

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: