کد خبر: ۷۸۱۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
تعداد بازدید: ۳۰۵
رئیس پلیس راه البرز گفت: این بار ترافیکی در خط جنوبی جاده کرج - چالوس از میدان امیرکبیر تا کیلومتر 10 سنگین است.در دو خط شمالی و جنوبی آزادراه تهران - کرج - قزوین نیز ترافیک پرحجم و روان گزارش شده است.
ترافیک جاده کرج - چالوس سنگین است

به گزارش خبرداغ، رئیس پلیس راه البرز گفت: هم اکنون به دلیل افزایش سفرهای تابستانی هموطنان، ترافیک در جاده کرج - چالوس این استان، سنگین است.

سرهنگ رضا گودرزی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این بار ترافیکی در خط جنوبی جاده کرج - چالوس از میدان امیرکبیر تا کیلومتر 10 سنگین است.

وی اضافه کرد: در دو خط شمالی و جنوبی آزادراه تهران - کرج - قزوین نیز ترافیک پرحجم و روان گزارش شده است.

گودرزی خاطرنشان کرد: با توجه به اوج سفرهای تابستانی رانندگان، ملزم به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی هستند تا سفری خوش برای همه مسافران باشد.

وی یادآور شد: ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و ترافیک مستقر شده اند.

استان البرز دارای یک هزار و 450 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: