کد خبر: ۷۸۱۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱
تعداد بازدید: ۴۳۵
تیم فوتبال استقلال دوشنبه ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد قطر می‌رود.
مدافع السد پیش از دیدار با استقلال برای شاگردان شفر خط و نشان کشیدبه گزارش خبرداغ، تیم فوتبال استقلال دوشنبه ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد قطر می‌رود.


پدرو میگل، بازیکن السد پیش از این دیدار گفت: پیروزی مقابل استقلال هدف ما در این دیدار حساس است و برای این کار خودمان را آماده کرده ایم. پیروزی در بازی رفت یعنی نیمی از راه را برای رسیدن به نیمه نهایی طی کردیم. هدف همه ما رسیدن به فینال و قهرمانی در آسیاست.


وی افزود: خیلی خوب می‌دانیم که کار آسانی مقابل استقلال نداریم، مخصوصا اینکه هواداران ایرانی بسیار زیاد به ورزشگاه‌ها می‌آیند و تیمشان را حمایت می‌کنند، اما ما به این چیز‌ها اهمیتی نمی‌دهیم و بازی خودمان را انجام می‌دهیم.

برنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: