کد خبر: ۷۸۱۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷
تعداد بازدید: ۲۲۶
به دلیل تکمیل و انجام عملیات عمرانی (حد فاصل ایستگاه کرج تا گلشهر)، برنامه حرکت قطارهای خط ۵ متروی تهران و حومه در روز جمعه (۲ شهریورماه ) دچار تغییر خواهد شد.
تغییر در برنامه حرکت خط ۵ مترو در روز جمعهبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: به دلیل تکمیل و انجام عملیات عمرانی (حد فاصل ایستگاه کرج تا گلشهر)، برنامه حرکت قطارهای خط ۵ متروی تهران و حومه در روز جمعه (۲ شهریورماه ) دچار تغییر خواهد شد.

بخش جنوبی خط ۵ متروی تهران و حومه حد فاصل ایستگاه کرج تا گلشهر در روز جمعه (۲ شهریورماه) در اختیار تیم عمرانی قرار می گیرد تا نسبت به تکمیل و انجام پاره ای از تعمیرات مورد نیاز در خصوص نگهداری خط اقدام کنند.به همین دلیل فاصله حرکت قطارهای خط ۵ مترو در این روز، ۴۰ دقیقه خواهد بود.

براساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه،خط ۵ متروی تهران و حومه جمعه‌ها از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه تا ۲۱ و ۳۰ دقیقه فعال است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: