کد خبر: ۷۸۱۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
تعداد بازدید: ۲۴۹
در حال حاضر بر اساس اعلام مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی و تصاویر دوربین‌های نظارتی پلیس، ترافیک در جنوب به شمال محور کرج ــ چالوس و هراز به‌صورت پرحجم در جریان است و در برخی مقاطع ترافیک خودروها به‌صورت نیمه‌سنگین گزارش شده است.
ترافیک پرحجم در برخی جاده‌های شمالی/ چالوس فردا یکطرفه می‌شود

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی در صبح روز پنجشنبه را تشریح کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم، در حال حاضر بر اساس اعلام مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی و تصاویر دوربین‌های نظارتی پلیس، ترافیک در جنوب به شمال محور کرج ــ چالوس و هراز به‌صورت پرحجم در جریان است و در برخی مقاطع ترافیک خودروها به‌صورت نیمه‌سنگین گزارش شده است.

همچنین در آزادراه‌های تهران ــ قم و قزوین ــ رشت در محدوده‌های رودبار و منجیل نیز شرایط به همین شکل بوده و در مقاطعی از مسیر، رانندگان با ترافیک نیمه‌سنگین مواجه هستند.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به شرایط جوی جاده‌های کشور نیز اعلام کرد: در حال حاضر بارش باران در اکثر محورهای استان مازندران ادامه دارد و مه‌گرفتگی نیز در ارتفاعات جاده چالوس، هراز، کیاسر به سمنان و همچنین گردنه کوهین در قزوین گزارش شده است.

وی گفت: در برخی از محورهای استان سیستان و بلوچستان از جمله محور زابل به نهبندان شاهد کاهش دید به‌دلیل طوفان و گردوخاک هستیم.

رحمانی در پایان با بیان اینکه امروز (پنجشنبه) محدودیت ترافیکی در جاده چالوس و هراز اعمال نخواهد شد گفت: بر اساس برنامه‌ریزی ترافیکی انجام‌شده، از ساعت 17 فردا (جمعه) تردد در محور کرج ــ چالوس با محدودیت تردد یک‌طرفه از مرزن‌آباد به‌سمت میدان امیرکبیر انجام خواهد شد و امروز محدودیت ترافیکی در این محور و محور هراز نخواهیم داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: