کد خبر: ۷۸۱۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
تعداد بازدید: ۲۷۳
سرمربی تیم ملی تیروکمان ایران گفت که مقصر حذف زهرا نعمتی او بوده است.
مقصر حذف زهرا نعمتی پیدا شد/ زهرا نعمتی نیاز فوری به سرویس بهداشتی داشتبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، درباره حذف زهرا نعمتی ا ز باز ی‌های آ سیا یی ۲۰۱۸ جاکارتا، گفت : زهرا نعمتی نیاز فوری به سرویس بهداشتی داشت و با توجه به اینکه یک مقدار به طول انجامید، ۳۰ ثانیه به محل مسابقات دیر رسیدیم و طبق قانون زمانی که سوت مسابقات زده می‌شود، دیگر ا مکان شرکت در این مسابقات برای کماندار وجود ندارد.

 

سرمربی تیم ملی تیروکمان افزود: من خود را مقصر می‌دانم که زمان را به درستی برای زهرا نعمتی تنظیم نکردم که به موقع در محل مسابقات حاضر شویم.
وی در پاسخ به این پرسش که مگر اعلام نکردید که زهرا نعمتی به خاطر صرف ناهار مسابقات را ا ز دست داده ا ست؟ گفت: در آن زمان وی در سرویس بهداشتی بودند. قبل ا ز آن برای صرف ناهار رفته بودند و لی علت این که به مسابقات دیر رسید به خاطر حضورش در سرویس بهداشتی بود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: