کد خبر: ۷۸۱۶۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۲۷۸
انحراف یک دستگاه خودروی سواری در جاده بابل به قائمشهر چهار عضو یک خانواده را که در حال صرف غذا و استراحت در حاشیه جاده بودند، به کام مرگ کشاند.افراد کشته شده همگی اعضای یک خانواده و مسافر شامل یک مرد حدود ۵۰ ساله، دو دختر نوجوان ۱۴ و ۱۶ ساله و یک زن حدود ۴۳ ساله بودند.
استراحت در شانه خاکی جاده باعث مرگ ۴ نفر شد

انحراف یک دستگاه خودروی سواری در جاده بابل به قائمشهر چهار عضو یک خانواده را که در حال صرف غذا و استراحت در حاشیه جاده بودند، به کام مرگ کشاند.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا، خودرو سواری ساینا بعد از ظهر امروز سه شنبه در مسیر جاده بابل - قائمشهر از جاده منحرف شد و روی اعضای خانواده‌ای افتاد که در شانه خاکی جاده در حال استراحت و صرف غذا بودند.

سخنگوی مرکز اورژانس ۱۱۵ بابل به خبرنگار ایرنا گفت که پس از دریافت این گزارش بلافاصله تکنسین‌های پایگاه هتکه پشت و قراخیل را به محل اعزام کرد.

مهدی غلام نیا روشن افزود: افراد کشته شده همگی اعضای یک خانواده و مسافر شامل یک مرد حدود ۵۰ ساله، دو دختر نوجوان ۱۴ و ۱۶ ساله و یک زن حدود ۴۳ ساله بودند.

وی گفت که در این حادثه راننده خودرو که جوان ۳۰ ساله و سرنشین دیگر آن یک بانوی ۳۲ ساله بودند، دچار آسیب دیدگی از ناحیه سر و بدن شدند و پس از اقدامات پزشکی اولیه به بیمارستان رازی قائمشهر انتقال یافتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: