کد خبر: ۷۸۱۶۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰
تعداد بازدید: ۲۴۷
سرپرست حوزه نظارت گمرکات بوشهر گفت: قاچاقچیان قصد داشتند این مشروبات الکلی را به جای نوشیدنی‌های مجاز و درقالب کالای ملوانی وارد کشور کنند.آنان با نصب برچسپ نوشیدنی‌های مجاز و مخدوش کردن مارک روی این بطری‌های مشروبات الکلی قصد مجاز جلوه دادن آن‌ها را داشتند که با هوشیاری ماموران گمرک ناکام شدند.
کشف ۹ هزار و ۲۱۶ بطری مشروبات الکلی در بوشهر

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر گفت: با هوشیاری کارکنان حراست گمرک دیر این استان ۹ هزار و ۲۱۶ بطری مشروبات الکلی از یک فروند شناور ورودی به اسکله این بندر کشف شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا، منصور بازیار روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: قاچاقچیان قصد داشتند این مشروبات الکلی را به جای نوشیدنی‌های مجاز و درقالب کالای ملوانی وارد کشور کنند.

وی اظهار داشت: آنان با نصب برچسپ نوشیدنی‌های مجاز و مخدوش کردن مارک روی این بطری‌های مشروبات الکلی قصد مجاز جلوه دادن آن‌ها را داشتند که با هوشیاری ماموران گمرک ناکام شدند.

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر یادآور شد: اولویت‌های گمرک مبارزه با قاچاق کالا بویژه ممانعت از ورود کالا‌های ممنوعه به کشور است.

وی گفت: دراین ارتباط ماموران و کارکنان گمرکات استان بوشهر با حساسیت و هوشیاری بالا همواره به عنوان مرزبانان اقتصادی کشور در امر مبارزه با قاچاق کالا پیش قدم هستند.

بندر دیر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: