کد خبر: ۷۸۱۵۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
تعداد بازدید: ۲۷۰
ایرانجوان بوشهر از جمله طلبکاران استقلال است که از این تیم 100 میلیون تومان بابت فروش مهدی قائدی طلب دارد اما هنوز نتوانسته به طلبش برسد.
شکایت ایرانجوان بوشهر از استقلال بابت قائدیبه گزارش خبرداغ، ایرانجوان بوشهر از جمله طلبکاران استقلال است که از این تیم 100 میلیون تومان بابت فروش مهدی قائدی طلب دارد اما هنوز نتوانسته به طلبش برسد. در این رابطه علی وزیری مدیرعامل این باشگاه به خبرنگار ایلنا اظهار داشت :متاسفانه بیش از یک سال از طلب ما از استقلال گذشته اما هنوز نتوانسته‌ایم پول‌مان را از این تیم بگیریم. ما بارها با مسوولان باشگاه تماس گرفتیم و پیگیری کردیم اما جواب ندادند تا مجبور شویم از این باشگاه شکایت کنیم.

 

او در مورد حق رشد قائدی نیز ادامه داد: تیم توحید بوشهر در این رابطه شکایت کرد و توانست 50 میلیون تومان بگیرد. ما هم اگر بتوانیم حق خودمان را بگیریم از همه چیز راضی می‌شویم. متاسفانه با ما کاری کردند که دیگر دنبال سازندگی نباشیم. همین الان بازیکنی داریم که از قائدی هم بهتر است ولی از سرمربی خواستیم به او بازی ندهد تا قراردادش را چهار ساله تمدید کند. وقتی این کار را کنیم بازیکنان به راحتی هوایی نمی‌شوند و تیم را ترک نمی‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: