کد خبر: ۷۸۱۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰
تعداد بازدید: ۱۷۷
مشاور امنیت ملی آمریکا در ادعایی واهی به مقام‌های امنیتی این کشور درباره احتمال تلاش کشور‌هایی به غیر از روسیه برای مداخله در انتخابات ایالات متحده، هشدار داد.
ادعای واهی بولتون درباره احتمال مداخله ایران در انتخابات ۲۰۱۸ آمریکا

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، «جان بولتون» مشاور امنیت ملی آمریکا امروز-یکشنبه- مدعی شد کشور‌های ایران، چین و کره‌شمالی ممکن است در کنار روسیه برای مداخله در انتخابات میان‌دوره‌ای ایالات متحده تلاش کنند.

بولتون گفت: «می‌توانم بگویم قطعا نگرانی ما از احتمال مداخله ایران، چین و کره‌شمالی در انتخابات جدی بوده و ما برای جلوگیری از آن تلاش می‌کنیم.»

به نقل از پایگاه خبری کنگره آمریکا،  وی افزود: «خیلی وارد جزئیات نمی‌شوم که چه چیز‌هایی را دیده‌ام، اما به شما می‌گویم، در رابطه با انتخابات ۲۰۱۸، اینها کشور‌هایی هستند که بیش از همه نگرانشان هستیم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: