کد خبر: ۷۸۱۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷
تعداد بازدید: ۱۹۴
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که استیضاح وزیر جهاد کشاورزی با ۲۲ امضا تقدیم هیات رییسه مجلس شورای اسلامی شده است.
استیضاح وزیر جهاد کشاورزی تقدیم هیات رییسه شد
به گزارش خبرداغ ، علی‌اصغر یوسف‌نژاد اظهار کرد: استیضاح آقای حجتی در ۴۶ محور و با امضای ۲۲ نماینده تقدیم هیات رییسه شده و طبق آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی این تقاضا و محورهای تقاضا به کمیسیون کشاورزی ارجاع خواهند شد. این کمیسیون هفت روز فرصت دارد با تشکیل جلسه با حضور وزیر مربوطه و نمایندگان متقاضی موضوع را بررسی کند.

وی اضافه کرد: چنانچه بعد از پایان مهلت مقرر تعداد افرادی که اصرار به استیضاح دارند کمتر از ۱۰ نفر نباشد استیضاح به هیات رییسه می‌رود و اعلام وصول می‌شود.

یوسف نژاد در پایان گفت: پس از اعلام وصول استیضاح، ازدیاد یا کاهش امضاها تاثیری بر فرآیند استیضاح ندارد و وزیر باید طی ۱۰ روز پاسخ دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: