کد خبر: ۷۸۱۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
تعداد بازدید: ۲۲۶
فریدون اصفهانیان گفت: درباره عملکرد داوران در هفته چهارم لیگ برتر, گروه آنالیز داوری متشکل از رضا غیاثی و حسین عسگری امروز تشکیل جلسه داد و فیلم بازی‌ها را به همراه گزارش ناظران بازبینی و بررسی کردیم.
اعتراف اصفهانیان به اشتباهات داوران در هفته چهارم لیگ برتربه گزارش خبرداغ ، فریدون اصفهانیان گفت: درباره عملکرد داوران در هفته چهارم لیگ برتر, گروه آنالیز داوری متشکل از رضا غیاثی و حسین عسگری امروز تشکیل جلسه داد و فیلم بازی‌ها را به همراه گزارش ناظران بازبینی و بررسی کردیم.

 

وی عنوان کرد: هیئت بازبینی با توجه به گزارش ناظران و فیلم بازی‌ها، تمام صحنه‌ها را ارزیابی کرد و در نهایت داوران ما در دو بازی اشتباهات تاثیرگذار داشتند. در دربی خوزستان متاسفانه داور بازی باید 2 خطای پنالتی به سود صنعت نفت آبادان و یک خطای پنالتی برای تیم استقلال خوزستان اعلام می‌کرد.

 

اصفهانیان افزود: در دیدار نساجی مازندران و فولاد خوزستان، داور به اشتباه یک پنالتی به سود فولاد خوزستان اعلام کرد، که این خطا پنالتی نبود و متاسفانه داور به اشتباه اعلام پنالتی کرده است.

 

رئیس کمیته داوران درباره اظهارنظر مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: تصمیم داور مبنی بر اخراج بازیکن ذوب‌آهن کاملاً درست و صحیح بوده است و اینکه داور می‌بایست یک پنالتی به نفع تیم سپاهان می‌گرفت. با توجه به اینکه برخی از کارشناس داوری معتقدند که محسن مسلمان خطا نکرده و گل بعد از این خطا به ثمر رسیده است، بعد از آنالیز کاملاً مشخص شد که تصمیم داور درست بوده است.

 

وی افزود: تمام مسابقات توسط تیم آنالیز کمیته داوران بررسی و به دقت آنالیز می‌شود و  اگر داوری اشتباه قضاوت کرده است، طبق آیین‌نامه با داوران رفتار خواهیم کرد. ما سعی می‌کنیم با تذکر و راهنمایی های لازم اشتباهات را تقلیل دهیم و نقاط قوت را افزایش دهیم تا در قضاوت‌های بعدی داوران عملکرد بهتری داشته باشند.

 

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: