کد خبر: ۷۸۱۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
تعداد بازدید: ۲۳۸
حضور رئیس فدراسیون فوتبال عربستان در منصب ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌تواند تهدید جدی برای موقعیت فوتبال ایران در آسیا محسوب می شود.
سعودی ها AFC را می خواهند/ خطر بزرگ در کمین فوتبال ایرانبه گزارش خبرداغ، عادل عزت رئیس فدراسیون فوتبال عربستان که چندی پیش به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال غرب آسیا انتخاب شد، پس از مسابقه سوپرجام فوتبال عربستان که به میزبانی شهر لندن بین تیم‌های الهلال و الاتحاد برگزار شد، از ریاست فدراسیون فوتبال این کشور استعفا و دلیل استعفایش را حضور در انتخابات آینده کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اعلام کرد.

 

این در حالی است که با توجه به معادلات سیاسی و همچنین روابط عربستان با کشورهای ایران و قطر، حضور رئیس فدراسیون فوتبال عربستان در منصب ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌تواند تهدید جدی برای موقعیت فوتبال ایران در آسیا محسوب شود خصوصاً با توجه به این موضوع که عادل عزت در ماجرای حاشیه‌سازی باشگاه‌ها و فدراسیون فوتبال عربستان علیه میزبانی تیم‌های ایرانی، نقش پررنگی داشته است.

 

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: