کد خبر: ۷۸۱۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
تعداد بازدید: ۲۰۳
سخنگوی فراکسیون امید درخصوص قرار حقوقی دریای خزر گفت: اصل و متن ترجمه شده کنوانسیون حقوقی دریای خزر باید به اطلاع عموم برسد
متن ترجمه شده کنوانسیون حقوقی دریای خزر در اختیار نمایندگان و مردم قرار گیرد

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا،  بهرام پارسایی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی  طی تذکر شفاهی خطاب به وزیر امور خارجه و رئیس‌جمهور در خصوص قرارداد حقوقی دریای خزر اظهار داشت:‌ ما طبق قانون ضابطه مشخصی در این خصوص داریم، بعضا شاهدیم نمایندگان وزرا را در خبرهای خارجی همراهی می‌کنند اما این کافی نیست و لازم است کلیه سفرها و موارد مربوط به مذاکرات اینچنینی شفاف‌سازی شده و به اطلاع عموم برسانیم.

وی خاطر نشان کرد: این کنوانسیون در شرایط فعلی جایز و منطقی به نظر نمی‌رسد. باید در این راستا اصل و متن ترجمه شده کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر در اختیار نمایندگان مجلس و مردم قرار گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: