کد خبر: ۷۸۱۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
تعداد بازدید: ۲۱۴
نماینده فلاورجان در مجلس در خصوص اوضاع اقتصادی کشور گفت: تورم هر روز بیداد می‌کند، مردم انتظار دارند دولت و مجلس از این روزمرگی دست بردارند و فکری به حال معیشت مردم کنند.
دولت و مجلس از روزمرگی دست بردارند/ چرا فقط دلالان باید از بورس کالا استفاده کنند

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حجت‌الاسلام ناصر موسوی‌لارگانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که مردم مشکلات معیشتی دارند و تورم هر روز بیداد می‌کند، گفت: مردم انتظار دارند دولت و مجلس از این روزمرگی دست بردارند و فکری به حال معیشت مردم کنند، یکی از تولیدکنندگان پتروشیمی در بورس کالا فریاد می‌زد که صدها میلیارد تومان در پتروشیمی هزینه کردم و ۳۸۰ تومان برای هر کیلو پتروشیمی سود می‌کنم اما کسانی که از بورس کالا استفاده می‌کنند، هر کیلویی ۶ هزار تومان سود می‌کنند.

وی ادامه داد: چرا فقط مصرف‌کنندگان نباید از بورس کالا استفاده کنند و دلالان باید استفاده کنند؟!

نماینده فلاورجان با اشاره به اخذ پول از مردم توسط مدارس بیان کرد: طبق قانون تحصیل تا پایان دیپلم در کشور ما رایگان است اما متاسفانه مدارس از مردم ۵۰۰ الی ۶۰۰ هزار تومان پول می‌گیرند، دولت از طرفی می‌گوید اخذ پول از مردم غیرقانونی است اما از سوی دیگر دست مدیران مدارس را باز می‌گذارد تا از مردم پول بگیرند، مردم واقعا مشکل دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: