کد خبر: ۷۸۱۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸
تعداد بازدید: ۲۶۳
پنج نفر در تصادف ۲ خودرو پژو پارس و پیکان در جاده خوی - چالدران جان خود را از دست دادند. طبق بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته، انحراف به چپ خودرو پژو پارس علت اصلی بروز این حادثه بوده است. شدت این سانحه رانندگی بسیار زیاد بود و امدادرسانی نیرو‌های پلیس و امدادی به کشته شدگان این تصادف، موجب بروز راه بندان در این مسیر شد.
۵ نفر در تصادف جاده خوی - چالدران جان باختند

به گزارش خبرداغ، فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی گفت: پنج نفر در تصادف ۲ خودرو پژو پارس و پیکان در جاده خوی - چالدران جان خود را از دست دادند.

سرهنگ عباس فرمانی روز یکشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: این حادثه در ساعت ۲۰ شنبه به وقوع پیوست و در آن سه نفر از سرنشینان خودرو پژو پارس و ۲ نفر از سرنشینان پیکان جان خود را از دست دادند.
وی اضافه کرد: طبق بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته، انحراف به چپ خودرو پژو پارس علت اصلی بروز این حادثه بوده است.
وی بیان کرد: شدت این سانحه رانندگی بسیار زیاد بود و امدادرسانی نیرو‌های پلیس و امدادی به کشته شدگان این تصادف، موجب بروز راه بندان در این مسیر شد.
فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی ادامه داد: سرعت و سبقت غیرمجاز، رعایت نکردن فاصله طولی و انحراف به چپ عمده تخلف‌های حادثه ساز جاده‌های این استان است و رانندگان نیز با وجود سهم این موارد در تصادف‌های فوتی، به هشدار‌ها توجه نمی‌کنند.
به گزارش ایرنا به طور متوسط هر ۱۸ ساعت یک نفر در در تصادف جاده‌های آذربایجان غربی جان خود را از دست می‌دهند و بهسازی راه‌های ارتباطی این استان به عنوان یکی از مبادی اصلی در تکمیل کریدور‌های منطقه‌ای غرب به شرق نیازمند توجه ویژه مسوولان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: