کد خبر: ۷۸۱۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
تعداد بازدید: ۲۵۵
رئیس آکادمی باشگاه پرسپولیس گفت: در آبادان پرسپولیس به غیر از صنعت نفت با گرمای هوا نیز باید مبارزه کند و بچه‌ها بازی سختی پیش‌رو دارند.
محمد پنجعلی: پرسپولیس همچنان مدعی اصلی قهرمانی است/ برانکو بی‌گدار به آب نمی‌زندبه گزارش خبرداغ، محمد پنجعلی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پیرامون بازی این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: معتقدم ما در این بازی می‌توانستیم برنده باشیم البته تیم در ابتدای راه قرار دارد و نتیجه تساوی هم به معنای باخت نیست.

 

وی افزود: بنده فکر می‌کنم با توجه به نوع بازی که حریف پرسپولیس انتخاب کرده بود گل زدن به این تیم بسیار سخت بود، ولی اگر سرخپوشان یک گل می زدند و یا حتی یک گل در بازی رد و بدل می شد آن زمان که پرسپولیس بسیار راحت تر این بازی را با پیروزی به اتمام می رساند.

 

کاپیتان پیشین پرسپولیس در ادامه اظهار داشت: تیم روند صعودی خوبی داشته و باید این را در نظر بگیریم که ما از پنجره نقل و انتقالاتی محروم بودیم و چند بازیکن اصلی رفته اند، به هرحال من به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه آنها موفق باشند همانگونه که عرض کردم هنوز اتفاق خاصی رخ نداده و پرسپولیس همچنان مدعی اصلی قهرمانی است.

 

پنجعلی درمورد بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته پنجم خاطرنشان کرد: در آبادان پرسپولیس به غیر از صنعت نفت با گرمای هوا باید مبارزه کند و بچه ها بازی سختی پیش رو دارند.

 

رئیس آکادمی باشگاه پرسپولیس درباره بازی حساس این تیم مقابل الدحیل قطر تصریح کرد: نکته مثبت دیدار این هست که پرسپولیس در بازی برگشت میزبان است و می‌تواند در بازی رفت با تلاش و کوشش فراوان و انجام تاکتیک های خاص برانکو نتیجه لازم را بگیرد و به امید خدا در ادامه و در بازی برگشت بتوانیم این تیم قدرتمند را در آزادی شکست دهیم، آنچه که مسلم است این است که برانکو بی گدار به آب نمی زند و ما کاملا به او اطمینان داریم.

برنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: