کد خبر: ۷۸۱۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
تعداد بازدید: ۲۰۳
فرمانده مرزبانی هرمزگان از کشف محموله سوخت قاچاق و انهدام یک باند از قاچاقچیان سوخت در استان خبر داد و گفت: در این راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی، مراقبت‌های ویژه و با تلاش‌های شبانه‌روزی و فعالیت بی‌وقفه مرزبانان این فرماندهی، یک باند از قاچاقچیان سوخت را شناسایی و تحت نظر اطلاعاتی قرار دادند.
شناسایی و انهدام باند قاچاقچیان سوخت در مرز‌های آبی هرمزگان

فرمانده مرزبانی هرمزگان از شناسایی و انهدام یک باند از قاچاقچیان سوخت و کشف محموله سوختی قاچاق در مرز‌های آبی هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، سرهنگ علی‌اصغر خرم روی گفت: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و تدابیر فرمانده مرزبانی ناجا و با توجه به پیامد‌های مخرب و تأثیرگذار پدیده قاچاق بر اقتصاد کشور، برخورد قاطع با باند‌ها و شبکه‌های سازمان‌یافته قاچاق کالا و ارز به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی از کشف محموله سوخت قاچاق و انهدام یک باند از قاچاقچیان سوخت در استان خبر داد و افزود: در این راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی، مراقبت‌های ویژه و با تلاش‌های شبانه‌روزی و فعالیت بی‌وقفه مرزبانان این فرماندهی، یک باند از قاچاقچیان سوخت را شناسایی و تحت نظر اطلاعاتی قرار دادند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان افزود: با اقدام به موقع مرزبانان استان و دریک عملیات سریع و غافلگیرانه محموله‌های سوخت قاچاق در سواحل آب‌های قشم شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ خرم روی بیان کرد: در این عملیات یک فروند موتورلنج توقیف و ۹۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۱۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال نیز کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در این رابطه ۳ نفر متهم دستگیر و اقدامات قانونی از طریق مراجع قضایی به صورت ویژه در حال پیگیری است.

وی با اشاره به برشمردن خسارات جبران‌ناپذیر قاچاق بر پیکره اقتصادی و اجتماعی جامعه خاطرنشان کرد: دریابانی هرمزگان با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیده سازمان‌یافته قاچاق، اجازه هیچ‌گونه فعالیت سودجویانه را در مناطق ساحلی و دریایی استان هرمزگان را نخواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: