کد خبر: ۷۸۱۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶
تعداد بازدید: ۲۰۱
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران اعلام کرد منطقه‌ای تاریخی در مسیر بزرگراه امام علی (ع) منتهی به شهرری کشف شد. بزرگ نیا با بیان اینکه عملیات باستان شناسی و میراثی توسط گروه باستان شناسان در حال انجام است گفت: هنوز اشیای تاریخی از این محل به دست نیامده است و قدمت نهایی پس از کاوش‌های باستان شناسی مشخص می‌شود.
میراث فرهنگی: منطقه‌ای تاریخی در مسیر بزرگراه امام علی (ع) منتهی به شهرری کشف شد / شناسایی دیواره‌های قدیمی در محل / هنوز مساحت دقیقی از این محدوده نداریم/ شهرری مرکز شهرستان ری در جنوب پایتخت واقع شده است

به گزارش خبرداغ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران اعلام کرد منطقه‌ای تاریخی در مسیر بزرگراه امام علی (ع) منتهی به شهرری کشف شد.

دلاور بزرگ نیا روز شنبه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: این منطقه تاریخی بتازگی توسط کارشناسان این نهاد در شهرری کشف و دیواره‌های قدیمی در آن شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه عملیات باستان شناسی و میراثی توسط گروه باستان شناسان در حال انجام است گفت: هنوز اشیای تاریخی از این محل به دست نیامده است و قدمت نهایی پس از کاوش‌های باستان شناسی مشخص می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران افزود: هنوز مساحت دقیقی از این محدوده تاریخی نداریم.

شهرری مرکز شهرستان ری در جنوب پایتخت واقع شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: