کد خبر: ۷۸۰۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
تعداد بازدید: ۲۸۲
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: حفاظت در زمینه مبارزه با فساد باید با قاطعیت و جدیت ورود کند؛ زیرا حتی یک مورد فساد هم موجب گستردگی آن خواهد شد و قابل اغماض نیست.
حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با قاطعیت و جدیت به تخلف نیروها رسیدگی کند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت الاسلام بهرامی در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیرو‌های مسلح تأکید کرد: حفاظت به تمام معنا باید در مسیر آگاه سازی و آموزش دقیق نیرو‌ها قدم بردارد و پیشگیری از جرم را در مجموعه نهادینه کند.

وی افزود: اگر تخلفی از هرکدام از نیرو‌ها صورت گرفت، حفاظت باید با قاطعیت و جدیت ورود کند؛ زیرا که حتی یک مورد فساد موجب گستردگی آن خواهد شد و قابل اغماض نیست.

حجت الاسلام بهرامی همچنین اظهار کرد: در زیارت عاشورا ما از خداوند درخواست می‌کنیم راهی را برویم که اهل بیت رفته اند و امیدوارم بتوانیم در مسیر درست گام برداریم.

وی با اشاره به یکی از روایات گفت: امام جواد (ع) می‌فرمایند که انسان به توفیق الهی، مراقبت از درون و قبول نصیحت از برون نیاز دارد و در نصیحتی به یکی از مؤمنان فرمودند، که صبر را محل اتکا خود قرار بده و اگر شرایطی پیش آمد که دستت تنگ شد تحمل کن.

در این مراسم با تقدیر از زحمات سیدرضا شریف، علیرضا بیگ مرادی به عنوان مدیرکل جدید حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح معرفی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: