کد خبر: ۷۸۰۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰
تعداد بازدید: ۲۲۰
استکهلم خبر داد؛
وزیر تجارت و امور اتحادیه اروپای سوئد از کاهش فعالیت‌های شرکت‌های سوئدی در ایران از ترس تحریم‌های آمریکا، خبر داد.
کاهش فعالیت شرکت‌های سوئدی در ایران پس از بازگشت تحریم‌های آمریکا

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، «آن لینده» وزیر تجارت و امور اتحادیه اروپای سوئد امروز-سه‌شنبه- گفت فعالیت شرکت‌های سوئدی در ایران کاهش یافته است.

لینده اضافه کرد که از شرکت‌های سوئدی درباره فعالیت‌های آنها در ایران سوال کرده و به این نتیجه رسیده است که شرکت‌های سوئدی از ترس تحریم‌های آمریکا، جانب احتیاط را در پیش گرفته و تا حد ممکن فعالیت‌های خود در ایران را کاهش داده‌اند.

به نقل از اسپوتنیک، وزیر تجارت سوئد با اشاره به حمایت اتحادیه اروپا از شرکت‌های اروپایی که به فعالیت در ایران ادامه می‌دهند، گفت: «این نشان می‌دهد چقدر اتحادیه اروپا در رابطه با این مساله احساس مسئولیت می‌کند. اما در نهایت هیچ اجباری برای فعالیت شرکت‌های اروپایی در ایران وجود ندارد و آنها باید خود تصمیم بگیرند که می‌خواهند در ایران بمانند یا نه.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: