کد خبر: ۷۸۰۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶
تعداد بازدید: ۲۵۵
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور به مناسبت روز خبرنگار گفت: با وجود شرایط کاری سختی که خبرنگاران دارند و در برخی مکان‌هایی که حتی پلیس، اورژانس و ... به سختی می‌توانند امدادرسانی کنند، حضور مستمر دارند، باید شغل آنان در حیطه مشاغل سخت قرار بگیرد.
خبرنگاری باید به‌عنوان مشاغل سخت در نظر گرفته‌شودبه گزارش خبرداغ ، سید رمضان شجاعی کیاسری رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور در همایش مدیران کل روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه یک کشوری ضمن تبریک روز خبرنگار بیان داشت: امروزه قدرت‌های بزرگ دنیا با ابزار رسانه دنیا را مدیریت می‌کنند و اهداف سیاسی، اجتماعی، نظامی و اقتصادی خود را پیش می‌برند. نیاز به رسانه در حال حاضر مانند نیاز به خوردن و آشامیدن است.

وی افزود: اگر فردی حتی سواد آن زیادی نداشته باشد ولی رسانه‌ها را دنبال می‌کند تا بداند در محیط پیرامونش چه می‌گذرد. 

رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت کشور  اظهار داشت: رسانه‌ای موفق است که اخبار خود را کوتاه، غنی و پرمحتوا کند و با سرعت زیادی بتواند اخبار را انتشار دهد ولی این سرعت نباید به دقیق بودن خبر آسیبی برساند. 

شجاعی کیاسری تصریح کرد: با وجود شرایطی که خبرنگاران دارند و در برخی مکان‌هایی که حتی پلیس، اورژانس و ... به سختی می‌توانند امدادرسانی کنند خبرنگاران حضور مستمر دارند و بهتر است شغل آنان در حیطه مشاغل سخت قرار بگیرد. 

وی گفت: امروزه تخصص رسانه بسیار حساس است و نباید به دلیل انتشار با سرعت خبر نامطلوبی به جامعه انتقال یابد. ما نباید سرعت را فدای دقت کنیم و امیدواریم بتوانیم رسالت رسانه را به خوبی حفظ کنیم.
فارس 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: