کد خبر: ۷۷۹۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶
تعداد بازدید: ۲۵۰
کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد محتویات پرونده مهدی ترابی محرمانه است.
اطلاعیه کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال پس از برگزاری جلسه/ محتویات پرونده این پرسپولیسی محرمانه استبه گزارش خبرداغ و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جلسه رسیدگی به پرونده مربوط به مهدی ترابی در تاریخ 16 مرداد 97 در محل کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال تشکیل شد و از آنجایی که محتویات این پرونده محرمانه تلقی می‌شود، کمیته وضعیت و طرفین پرونده مجاز به ارائه اطلاعات در این باره نیستند.

 

این پرونده کماکان در مرحله تحقیقات بوده و بدیهی است پس از پایان تحقیقات و نهایتاً اتخاذ تصمیم، در خصوص موضوع، مراتب به صورت رسمی و از طریق سایت فدراسیون فوتبال اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

جلسه رسیدگی به پرونده شکایت باشگاه تراکتورسازی تبریز از مهدی ترابی صبح امروز (دوشنبه) در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال با حضور این بازیکن، نماینده باشگاه سایپا و صادق درودگر، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی برگزار شد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: