کد خبر: ۷۷۹۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
تعداد بازدید: ۲۴۸
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: سروش رفیعی در بازی مقابل پرسپولیس تلاشش را کرد و با توجه به اینکه مدت‌ها از شرایط بازی دور بود، طبیعی بود که آن درخشش مدنظر را نداشته باشد.
رفیعی به دلیل دوری از فوتبال مقابل پرسپولیس درخشش نداشتبه گزارش خبرداغ، عبدالمجید باقری‌نیا، در مورد وضعیت فولاد خوزستان، گفت: طبیعی است که تیم بعد از بازی قبلی ریکاوری کرده  و کادرفنی تلاش کرده تا بازیکنان از لحاظ روحی و روانی به شرایط بهتری برسند.

 

وی در مورد حواشی که بعد از بازی با پرسپولیس برای سروش رفیعی به وجود آورد، اظهار داشت: این حرف و حدیث‌ها فقط در فوتبال ایران مطرح است. او در بازی مقابل پرسپولیس تلاش کرد  و با توجه به اینکه مدت‌ها از شرایط بازی دور بود، طبیعی بود که آن درخشش مدنظر را نداشته باشد. امیدواریم او در مسابقات آینده با کسب آمادگی بیشتر بتواند عملکرد خود را جبران کند.

 

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد دربی خوزستان و مسابقه با نفت مسجد سلیمان، یادآور شد: این بازی شرایط خاص خودش را دارد و مثل هم دربی‌ها حساس است. تلاش می‌کنیم تا در این مسابقه عملکرد خوبی داشته باشیم و بتوانیم شکست هفته قبل مقابل پرسپولیس را جبران کنیم.

 

باقری‌نیا در مورد اینکه رضا درویش اعلام کرده باشگاه فولاد خوزستان خواهان جذب محمدرضا اخباری بود اما این بازیکن در نهایت با این انتقال مخالفت کرد، گفت: مذاکراتی انجام شد اما به نتیجه نهایی نرسید تا در نهایت این مسئله منتفی شود.

 

وی در مورد اینکه آیا بحث جذب دروازه‌بان به طور کلی منتفی شده است، عنوان کرد:‌ به دنبال جذب دروازه‌بان بودیم اما این موضع فعلا منتفی شده است.

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: