کد خبر: ۷۷۹۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹
تعداد بازدید: ۱۹۴
عضو هیئت تحقیق و تفحص از باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال معتقد است اداره این دو باشگاه باید به سمت و سویی باشد تا با خوداتکایی، مستقل و روبه جلو همراه با اعتماد عمومی به پیش بروند.
پرسپولیس و استقلال را باید مستقل پیش ببریم/ در باشگاهداری باید شفافیت بیشتری باشدبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی، عضو هیئت تحقیق و تفحص از باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال پس از نشست با مسعود سلطانی‌فر در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: جلسه خوبی را با وزیر ورزش و جوانان در مورد آغاز تحقیق و تفحص از باشگاه‌های فرهنگی ورزشی وابسته به این وزارتخانه برگزار کردیم و دکتر سلطانی‌فر قول هرگونه مساعدت و همکاری با این هیئت را داد.

 

وی با تأکید بر ایجاد فضایی آرام به منظور تحقیق و تفحص از دو باشگاه پرطرفدار ایران اظهار داشت: امیدوارم در یک فضای آرام ظرف مدت شش ماه با توجه به اینکه افرادی از سوی کمیته تحقیق و تفحص در دو باشگاه مستقر خواهند شد، عملکرد آنها در مدت 10 سال که دوره‌های مختلف مدیریتی را در بر می‌گیرد، بررسی شود.

 

نماینده مردم فریمان، سرخس و بخش‌های احمدآباد و رضویه پیرامون نحوه فعالیت این هیئت خاطرنشان کرد: گزارش‌هایی که از مراجع مختلف همچنین گروه‌های مختلف مردم به ما می‌رسد، همراه با سایر گزارش‌هایی که قبلاً دریافت کرده بودیم، مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. ان‌شاءالله نتیجه این تحقیق و تفحص هم در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اعلام خواهد شد.

 

قاضی‌زاده هاشمی در پاسخ به سؤالی پیرامون نحوه اداره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در طی یک سال گذشته اظهار داشت: وزیر ورزش و جوانان گزارش خوبی از اداره دو باشگاه به ویژه در پرداخت بدهی‌های آنها و دیونی که داشتند، ارائه کرد و امیدواریم بتوانیم این عملکردها را درست ارزیابی و منعکس کنیم. تا جایی که می‌توانیم باید دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را خود اتکا، مستقل و رو به جلو همراه با اعتماد عمومی پیش ببریم.

 

وی بزرگ‌ترین سرمایه این دو باشگاه را اعتماد مردمی دانست و گفت: امیدوارم مشکلات مالی قبلی هم در طول زمان حل شود و ان‌شاءالله شفافیت بیشتری هم در عرصه باشگاهداری رخ دهد تا به اعتماد مردم روز به روز افزوده شود.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: