کد خبر: ۷۷۹۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
تعداد بازدید: ۲۰۳
طرح رد تقاضای تحقیق و تفحص از شهرداری تهران امروز به رای مجلس گذاشته شد که نمایندگان با ۸۵ رای موافق، ۸۶ رای مخالف و ۱۰ رای ممتنع از مجموع ۲۲۷ نماینده حاضر با آن مخالفت کردند. در ادامه اصل تقاضای تحقیق و تفحص از شهرداری تهران به رای مجلس گذاشته شد که نمایندگان با ۱۰۵ رای موافق، ۸۳ رای مخالف و ۴ رای ممتنع از مجموع ۲۲۶ نماینده حاضر مجددا با آن مخالفت کردند. بر این اساس و به گفته مسعود پزشکیان رئیس جلسه تحقیق و تفحص از شهرداری تهران از دستور کار مجلس خارج شد.
برای بار دوم، تحقیق و تفحص از شهرداری تهران رای نیاورد!/ نمایندگان هم با تحقیق و تفحص‌نکردن از شهرداری دوران قالیباف مخالف‌اند و هم با تحقیق‌وتفحص‌کردن از آن

طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران از دستور کار مجلس خارج شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، گزارش کمیسیون عمران در مورد رد تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه ساخت و ساز و هزینه‌ها، مدیریت نمایشگاه شهر آفتاب، نحوه تغییر کاربری‌ها و واگذاری املاک شهرداری تهران در دستور کار جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس قرار گرفت.

مصطفی کواکبیان به عنوان متقاضی تحقیق و تفحص از شهرداری تهران، با اشاره به هزار و ۳۰۰ مورد واگذاری املاک در شهرداری گفت: فقط ۲۰۰ مورد از اینها به قوه قضاییه رفته که تعیین تکلیف شود و آن هم منجر به نتیجه نشده است.

وی افزود: هزار ملک بدون ضابطه در شهرداری واگذار شده و برخی از آنها هزار میلیارد تومان ارزش داشته است. در حالی که کل رقم حقوق های نجومی ۳۰-۴۰ میلیارد تومان است. موارد دیگری هم هست که رد پای آن در شهرداری نیست.

در ادامه رد تقاضای تحقیق و تفحص از شهرداری تهران به رای مجلس گذاشته شد که نمایندگان با ۸۵ رای موافق، ۸۶ رای مخالف و ۱۰ رای ممتنع از مجموع ۲۲۷ نماینده حاضر با آن مخالفت کردند.

در ادامه اصل تقاضای تحقیق و تفحص از شهرداری تهران به رای مجلس گذاشته شد که نمایندگان با ۱۰۵ رای موافق، ۸۳ رای مخالف و ۴ رای ممتنع از مجموع ۲۲۶ نماینده حاضر مجددا با آن مخالفت کردند. بر این اساس و به گفته مسعود پزشکیان رئیس جلسه تحقیق و تفحص از شهرداری تهران از دستور کار مجلس خارج شد.

خسارات وارده به ناشران کتاب به دلیل ضعف در ساخت و ساز نمایشگاه شهر آفتاب، ابهام در تغییر کاربری و نحوه واگذاری املاک شهرداری تهران، عدم واریز مبالغ حاصل از واگذاری بوستان مادر، و تخلف و بی انضباطی مالی پروژه‌ها از محورهای این تحقیق و تفحص عنوان شده بود.

سال گذشته نیز موضوع تحقیق و تفحص ازشهرداری تهران در مجلس به رای گذاشته شده بود که با مخالفت نمایندگان مواجه شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: