کد خبر: ۷۷۹۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
تعداد بازدید: ۲۹۴
با هدف تشکیل جامعه حمل و نقل عمومی، نشست هم اندیشی با مدیران آژانس های کیش برگزار شد.
برگزاری نشست هم اندیشی با آژانس داران حمل و نقل عمومی کیش

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و دبیر شورای ترافیک، مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات، مدیر ان امور اجتماعی حمل و نقل عمومی کیش نشستی با مدیران آژانس ها به منظور بررسی پیشنهادات مربوط به تدوین اساسنامه  جامعه  حمل و نقل عمومی  کیش برگزار شد.

حفظ و حمایت از حقوق صنفی و شغلی، تحکیم همکاری بین اعضاء و شاغلان در ناوگان حمل و نقل عمومی کیش و خدمات دهی شایسته به شهروندان و گردشگران از اهداف اصلی تشکیل جامعه حمل و نقل عمومی کیش است.

تسهیل در تامین امکانات مورد نیاز، ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی و فنی، ایجاد هماهنگی و برنامه ریزی پیرامون طرح های جاری و آتی، همکاری با مدیریت حمل و نقل عمومی کیش دراجرای سیاست ها و برنامه ها  از دیگر اهداف تشکیل این جامعه است.

شایان ذکر است 5 آژانس تاکسی تلفنی، یک آژانس تاکسی خطی و دو آژانس مینی بوس رانی و 1200 راننده در کیش به شهروندان وگردشگران خدمات رسانی می کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: