کد خبر: ۷۷۹۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
تعداد بازدید: ۲۷۵
درحالی که اجرای بخشی از تحریم های آمریکا علیه ایران با خروج دولت ترامپ از برجام به زودی از سرگرفته می شود، وزیر خارجه این کشور می گوید هنوز شواهدی از تمایل ایران به تغییر رفتار نمی بیند.
پومپئو در آستانه بازگشت تحریم‌ها: شواهدی از تغییر رفتار ایران نمی‌بینیم

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، درحالی که اجرای بخشی از تحریم های آمریکا علیه ایران با خروج دولت ترامپ از برجام به زودی از سرگرفته می شود، وزیر خارجه این کشور می گوید هنوز شواهدی از تمایل ایران به تغییر رفتار نمی بیند.

او همچنین در توییتی نسبت به گزارش ها از خشونت علیه معترضان در ایران ابراز نگرانی کرد.

مایک پومپئو گفت که دولت دونالد ترامپ، که در ماه مه از توافق اتمی ایران و گروه پنج به علاوه یک خارج شد، حاضر است از مرحله تحریم ها بگذرد اما این نیازمند "تغییرات خیلی بزرگی" از طرف ایران است.

او که از یک سفر سه روزه به جنوب شرقی آسیا برمی گشت در هواپیما به خبرنگاران گفت: "ما امیدواریم که بتوانیم راهی برای عبور از این مرحله پیدا کنیم اما این نیازمند تغییرات خیلی بزرگی از سوی ایران خواهد بود. آنها باید مثل یک کشور عادی رفتار کنند. این درخواست ماست. خیلی ساده است."

او همچنین گفت: "... فکر می کنم رئیس جمهور همین امروز صبح گفت که خوشحالیم صحبت کنیم، اگر شرایط مناسبی فراهم شود که به نتیجه خوبی بیانجامد، شاید این مسیری باشد که آنها حاضر باشند در آن قدم بگذارند اما امروز شواهدی از آرزوی آنها برای تغییر رفتار دیده نمی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
0
0
درپاسخ به «مایک پمپئو نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت» وزیر امور خارجه آمریکا سگ دست نشانده رژیم آل سعود و نتانیاهو!
دختربچه سوری در حمله ائتلاف آمریکایی به دیرالزور کشته شد

16:42 ::
1397/5/15

منابع سوری از کشته شدن یک دختربچه و زخمی شدن یک زن در جریان حملات هوایی ائتلاف تحت سرکردگی آمریکا به منطقه ای در سوریه خبر دادند.

منابع سوری از کشته شدن یک دختربچه و زخمی شدن یک زن در جریان حملات هوایی ائتلاف تحت سرکردگی آمریکا به منطقه ای در سوریه خبر دادند.
بر اساس این گزارش؛ در حملات هوایی ائتلاف بین المللی به روستای السوسه در حومه جنوب شرقی دیرالزور یک دختربچه کشته و یک زن زخمی شد.
شایان ذکر است که تاکنون در حملات هوایی ائتلاف آمریکایی به مناطقی از سوریه شمار زیادی از غیرنظامیان کشته و زخمی شده اند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
0
0
سازمان های بین المللی دهان سگ هارشان را درآمریکا ببندند.
ازشورای امنیت سازمان ملل می خواهد که دهان سگ هارشان را درآمریکا ببندند.
وزیرخارجه بی ادب آمریکا پای خود را از گلیمش درازترکرد.
سازمان ملل ازکمک، حمایت وپشتیبانی آمریکا وعربستان به داعش آگاه است.
واشنگتن به علت جنایات جنگی درمنطقه باید محاکمه شود.
آمریکا جنایتکارمرتکب جنگی درمنطقه خاورمیانه شده است.
امریکا جنایتکارمقصراصلی طولانی شدن جنگ درمنطقه خاورمیانه است.
وزیرخارجه بی ادب آمریکا یک دروغگوست و دروغ های زیادی گفته است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: