کد خبر: ۷۷۹۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲
تعداد بازدید: ۳۱۴
چهار بازیکن اصلی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا تک کارته هستند و در صورت دریافت اخطار دیدار بعدی سرخپوشان را از دست می‌دهند.
احتمال محرومیت چهار ستاره پرسپولیس وجود داردبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، سیامک نعمتی، حسین ماهینی، بشار رسن و کمال کامیابی نیا، چهار بازیکن اصلی و تک اخطار پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هستند و در صورتی که در دیدار رفت این تیم برابر الدحیل قطر کارت زردی را دریافت کنند، دیدار برگشت تیمشان در لیگ قهرمانان آسیا را از دست خواهند داد.

 

پس از جام جهانی روسیه  بسیاری از بازیکنان اصلی تیم فوتبال پرسپولیس توسط تیم‌های اروپایی زیر نظر گرفته شده و پس از مدتی از تیم خارج شده اند و همچنین محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات تابستانی باعث شده تا این تیم در لیگ قهرمانان آسیا شرایط  سختی را داشته باشند.

 

دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه 6 شهریور برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: