کد خبر: ۷۷۹۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵
تعداد بازدید: ۲۸۴
کارشناس فوتبال ایران گفت: پرسپولیس بسیار با انگیزه و رو به جلو بازی می‌کند و من آینده خوبی را برای این تیم پیش‌بینی می‌کنم.
آینده خوبی را برای پرسپولیس پیش‌بینی می‌کنم/ نعمتی بازیکنی خلاق و تکنیکی استبه گزارش خبرداغ ، بیژن ذوالفقارنسب، در خصوص پیروزی پرسپولیس برابر فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ‌ برتر اظهار داشت: من فکر می‌کنم با توجه به از دست دادن چند بازیکن کلیدی و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس تا پایان نیم فصل اول، برانکو از بازیکنان جایگزین مناسبی استفاده کرده و تیم به هماهنگی خوبی رسیده است.

وی افزود: این تیم بسیار با انگیزه و رو به جلو بازی می‌کند و من آینده خوبی را برای پرسپولیس پیش‌بینی می‌کنم، تنها نکته برای این تیم حضور در لیگ قهرمانان آسیا است چرا که کار در آسیا بسیار سخت است و حریفان پرسپولیس در حال تقویت خود هستند. پرسپولیس نیاز به بازیکنان قوی، باتجربه و ارزشمندتری دارد تا بتواند در آسیا موفق ظاهر شود.

کارشناس فوتبال در خصوص شرایط آمادگی سیامک نعمتی گفت: این فوتبالیست دارای شخصیت بسیار بزرگی است و توانسته خود را در پرسپولیس بالا بکشد، اگر شرایط جسمانی‌اش بهبود پیدا کند می‌تواند آینده درخشانی در فوتبال ایران داشته باشد. این بازیکن از نظر تکنیکی و فکری فردی بسیار خلاق است.

ذوالفقارنسب در خصوص شایعات مطرح شده در فضای مجازی پیرامون کم‌کاری سروش رفیعی در بازی با پرسپولیس خاطرنشان کرد: من اعتنایی به فضای مجازی ندارم و این حرف‌ها را الان از شما می‌شنوم. اطمینان دارم که اصلا این موضوع صحت ندارد.

 

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: